پيروزي استقلال مقابل فولاد در نيمه اول
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 
ديدار دو تيم استقلال و فولاد از ساعت 17 و 45 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 10 هزار تماشاگر آغاز شد که استقلال در نيمه اول با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي رسيد. به گزارش فارس، جواد نکونام در دقيقه 18 از روي نقطه پنالتي براي استقلال گلزني کرد. خالدي بر روي مهدي نظري مهاجم استقلال مرتکب خطاي پنالتي شد. در دقيقه 39 چاوز بازيکن فولاد شوتي از پشت محوطه جريمه زد که توپ به تيرک عمودي دروازه استقلال برخورد کرد. فرهاد مجيدي نيز در دقايق اوليه بازي يک فرصت عالي گلزني را براي استقلال از دست داد. در وقت هاي اضافه 45+3 تيموريان با يک شوت زيبا براي بار دوم دروازه فولاد را باز کرد. ديدار دو تيم کيفيت مناسبي داشت و دو تيم بازي سرعتي و تماشاگر پسندي را در نيمه اول ارائه کردند. حسين زرگر داور مسابقه به سروش رفيعي از فولاد کارت زرد نشان داد. فولاد صدرنشين ليگ برتر است و استقلال با سه بازي کمتر در رده هشتم جدول قرار دارد. آبي‌پوشان به دليل حضور در ليگ قهرمانان آسيا سه بازي خود را در ليگ برتر برگزار نکردند.


درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)